Hoe de online boodschappenmarkt kan groeien

De stormachtige groei van Picnic toont wel aan dat er een markt is voor online boodschappen. Elf procent van de Britten blijkt zelfs helemaal nooit meer een fysieke supermarkt van binnen te zien. Maar in potentie zou de online boodschappenmarkt nog veel groter kunnen zijn, blijkt uit onderzoek van Market Track. In deze infographic is te zien welke factoren de doorslag kunnen geven om de boodschappen online te doen.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in