Bravo heeft in samenwerking met JosDeVries The Retail Company een innovatief retailmerk neergezet. Op 15 april opende de allernieuwste Bravo supermarkt feestelijk haar deuren in Bakoe, Azerbeidzjan.
Bravo maakt winkelen makkelijker en vooral ook leuker! Bovendien is Bravo een écht Azerbeidjaanse onderneming. En begrijpt daarom de behoeften van de Azerbeidjaanse klant beter dan wie dan ook. Bravo maakt een einde aan het bestaande idee dat kwalitatief hoge producten duur moeten zijn. Bravo biedt namelijk hoge kwaliteit tegen de laagste prijs.
Het meest trots is Bravo op de versafdelingen. De kleuren van fruit van over de hele wereld en de geur van vers gebakken brood. Overal vind je de medewerkers die ‘on the spot’ producten bereiden.
Het was een uitdaging waar eigenlijk elk retailbureau van droomt, een van A tot Z te ontwikkelen merk. Bravo is namelijk helemaal vanaf ‘scratch’ ontwikkeld tot een retailmerk. Dit betekent een nieuwe brand identity, inclusief naming, logo-design en communication framework. De brand identity is herkenbaar en vormt de rode draad door alle uitingen, online én op de winkelvloer.
Meer weten of gewoon de foto’s bekijken? Klik hier.
Reacties 0