Het hoe en waarom van crossborder e-commerce

Het hoe en waarom van crossborder e-commerce

Brussel is druk bezig de Europese regels voor grensoverschrijdende e-commerce te versoepelen. Zo moet het onder meer mogelijk worden om geoblocking tegen te gaan en moeten bezorgprijzen transparanter worden. In de Verenigde Staten wordt al volop crossborder geshopt. Ruim de helft van de consumenten heeft daar wel eens iets bij een buitenlandse webshop gekocht. Deze infographic van Invesp laat verder onder meer zien wat voor consumenten de belangrijkste redenen zijn om wel of juist niet crossborder te shoppen.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in