Een kijkje achter de schermen bij Omoda

Een kijkje achter de schermen bij Omoda

Omoda is uitgegroeid van een pure offline speler tot een omnichannel retailer, die ook in België, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk actief is. Uiteindelijk wil omoda.com wereldwijd zijn vleugels uitslaan. Wilhem Verton vertelt op het Retail & Brands Festival het verhaal achter het familiebedrijf, dat in 1961 zijn eerste schoenenwinkel opende.

Omoda zet nu eenmaal graag de deuren open, zagen we in april al op RetailWatching. Zo werd destijds een speciale loft ingericht in Amsterdam, met de nieuwe zomercollectie en VIP-behandelingen voor genodigden. Ook liet de schoenenketen via deze video zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

Kom op donderdag 8 september ook naar het Retail & Brands Festival. Vroege vogels profiteren van een fijne korting.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!