Zo neemt IKEA food-Instagrammers op de hak

Zo neemt IKEA food-Instagrammers op de hak

'It's a meal, not a competition. Let's relax'. Dat is wat IKEA met zijn nieuwste commercial wil zeggen. De meubelketen steekt in de reclame de draak met mensen die constant foto's van hun eten maken. In de video is te zien hoe het was gegaan als mensen in de zeventiende eeuw hun maaltijden ook steevast waren begonnen met het binnenhalen van een reeks likes.


Lena Herder is sinds oktober vorig jaar de nieuwe country retail manager van IKEA Nederland. Ze houdt zich bezig met het verder optimaliseren van de totale winkelbeleving en het uitbouwen van de leidende positie van IKEA in Nederland als omnichannel retailer. Op het Retail & Brands Festival vertelt Herder hoe ze samen met haar team deze ambitie realiseert.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!