Het congres eNederland stond in het teken van de doorbraken en uitdagingen voor de informatiemaatschappij. In vier parallelsessies werd stilgestaan bij ICT in het zakenleven, overheid, het bankwezen en de e-retail. Thuiswinkel.org zorgde in Zeist voor e-Retail Track. Tijdens dit gedeelte werden een aantal internationale top cases in de e-retail track belicht: Mexx Europe en Woolworth (UK). Van eigen bodem was winnaar van de prijs ‘beste webwarenhuis’ Kijkshop.nl aanwezig. Ook was Ticket.nl aanwezig, e-innovator pus sang.
Verder werd die dag stil gestaan bij digitale ontwikkelingen zoals internetbetalingen via iDeal en de invloed van nieuwe e-marketing tools als weblogging en rss voor e-retailers. Tijdens het congres werden aanwezigen bijgepraat over de laatste ontwikkelingen en geprikkeld door de praktische toepassingen van deze ontwikkelingen bij de cases.
Organisator van het congres, ECP, zorgde met de diverse parallelsessies dat elke deelnemer een verhaal kon volgen dat hem of haar aansprak. De informatieve dag werd afgesloten met een goed bezochte netwerkborrel waar de contacten voor de uitvoering van e-Retailing meteen kon worden gelegd.
eNederland over e-Retail en meer
Gepubliceerd op 11 november 2005 om 00:00
Reacties 0