​BCC lanceert nieuw winkelconcept

​BCC lanceert nieuw winkelconcept

BCC heeft vorige week in Tilburg zijn eerste filiaal volgens een nieuw concept geopend. De elektronicaketen wil dit concept naar eigen zeggen stap voor stap uitrollen.

De winkel is onder meer voorzien van een nieuw logo op de gevel en een nieuwe inrichting. De vernieuwde winkeluitstraling is naar eigen zeggen onderdeel van de nieuwe strategie. Alle winkels in Nederland moeten uiteindelijk overgaan op het nieuwe concept.

BCC heeft zijn verlies het afgelopen boekjaar met 9,1 miljoen euro zien oplopen. De oorzaak ligt in de moeizame implementatie van een nieuw ERP-systeem, stelt moederbedrijf Darty Group bij de bekendmaking van de jaarcijfers. Het elektronicaconcern komt binnenkort in handen van entertainmentketen Fnac. Ook werd recent de Nederlander Herman Bramer aangesteld als nieuwe topman.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!