Migros houdt vast aan kwaliteit

De Zwitserse variant op Albert Heijn, Migros, gaat niet mee in een prijzenslag en houdt vast aan kwaliteit. Sinds kort heeft de Duitse discounters Aldi drie filialen geopend, waardoor Migros nog eens zijn marktbenadering overdacht. De bestaande uitgangspunten worden gehandhaafd: filosofie, bescherming van het milieu, duurzame productie, sociale evenwichtigheid, kwaliteit, service en dierenwelzijn. Migros heeft sinds 1996 een goedkope lijn, die inmiddels 350 producten telt. Aldi zal rond de zevenhonderd verschillende artikelen in de schappen hebben. Migros streeft naar zeshonderd producten binnen het zogenoemde M-budget.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!