RetailWatching richt zich op voor de retail relevante achtergronden met onder meer tips, video's, fotoreportages, columns, expertartikelen en whitepapers. RetailNews zet de vijf meest gelezen artikelen van afgelopen week op een rij.
D-reizen en het levensgevaarlijke midden
‘Het midden is levensgevaarlijk’, klinkt het al jaren onheilspellend. D-rt groep brengt met zijn reiswinkelketens D-reizen en VakantieXperts vraag en aanbod in de reisbranche bij elkaar. In gesprek met ceo Don Kaspers.
Vijf vragen aan Domino’s-topman André ten Wolde
De pizzapunten van Domino’s vinden gretig aftrek in ons land. Wat heet, Domino’s Enterprises noemt Nederland de superster van zijn portfolio. Tegen de gezondheidstrend in? “De klant bepaalt uiteindelijk zelf hoe gezond de pizza is”, stelt ceo André ten Wolde van Domino’s Pizza Nederland en België.
Retailcanon: Jan Zeeman opent zijn eerste winkel
RetailWatching staat vier weken lang stil bij de honderd grootste retailgebeurtenissen in ons land, aangevuld met enkele belangrijke ontwikkelingen die na het samenstellen van de canon nog hebben plaatsgevonden. Vorige week onder meer de start van Zeeman.
Retail en PostNL: een moeizaam huwelijk
Retailers en het machtige post- en pakketbedrijf PostNL zitten al een tijdje aan elkaar vast, en dat zal ook nog wel even zo blijven. Maar een gouden combinatie is het allerminst. De verlaging van de pakketpuntvergoeding, die winkeliers in ieder geval voorlopig moeten slikken, schiet menigeen in het verkeerde keelgat.
Hoe een (dis)like de offline shopervaring verbetert
Een gebrek aan tijd of zin is voor velen een reden om geen ellenlange vragenlijsten in te vullen. TryLikes biedt daarvoor een alternatief. Met een duimpje omhoog of omlaag kunnen consumenten kort maar krachtig hun oordeel vellen over hun shopervaring.
Aanmelden voor de gratis dagelijkse nieuwsbrief van RetailWatching? Dat kan hier.
Reacties 0