Nieuwe generatie C1000 van start

C1000 heeft het bestaande format aangepast en gaat de vierde generatie winkels vanaf begin volgend jaar in gebruik nemen. De verandering komt tien jaar nadat Schuitema, het moederconcern van C1000, de derde generatie winkels in gebruik heeft genomen. In het Brabantse Nuenen zal de eerste vernieuwde winkelformule in gebruik worden genomen. De nieuwe generatie zal prijsagressiever worden en een groter versassortiment krijgen. C1000 verwerkt de ervaringen van de twintig zogenoemde Epsilon-winkels in het nieuwe format. Daarbij zette de ene helft van de winkels in op actie-aanbiedingen en de andere helft op structureel lagere prijzen van 10.000 artikelen. Eerder liet Schuitema al weten dat de resultaten van de aanbiedingenvariant het beste waren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!