​Categorie management; de verbinding tussen clicks en bricks

​Categorie management; de verbinding tussen clicks en bricks

In de komende jaren zal er een groeiende versmelting blijven van clicks en bricks. Het is duidelijk dat we meer en meer gaan bestellen via de telefoon. Hoe bedreigend het ook allemaal lijkt, nog steeds wordt 80% in de winkel gekocht, zeker voor grote en belangrijke aankopen. Daarnaast noemt 70% van de vrouwen dat shoppen hun belangrijkste hobby is en dat gaat niet verloren door meer of betere apps.

Wat moet er dan wel gebeuren om de vitaliteit van retail terug te krijgen? Personalized Shopping. Dat betekent dat de Shopper Journey naadloos moet aansluiten van Online naar Offline (de winkel) We kennen allemaal de vergelijkingtools met het filteren van de voor de Shopper relevante criteria. Naast de objectieve uitkomst worden producten ook voorzien van ervaringen van andere gebruikers. Dit zien we nu gedeeltelijk ook terug in Categorie opstellingen bij grote ketens. Hierbij wordt het mogelijk gemaakt om producten onafhankelijk van merk met elkaar te vergelijken, alleen met de middelen uit de tijd van Middeleeuwen, papier.

Gelukkig behoort dat nu tot het verleden. Selecteren, vergelijken en een directe terugkoppeling naar de producten op het schap, hulp bij het kiezen: het is nu mogelijk. We laten het graag aan je zien. Neem contact op met: Xidy.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!