Voor de smart shopper
Smartphones spelen inmiddels een centrale rol in de customer journey. Een smartphone of tablet, iedereen heeft er tegenwoordig wel eentje bij zich. We besteden gemiddeld drie uur per dag op onze smartphone, bij jongeren is dit zelfs vier uur per dag.
De smartphone wordt ook gebruikt tijdens het koop- en oriëntatieproces van de shopper. Meer dan de helft oriënteren zich thuis, voorafgaand aan de aankoop. Een kleinere groep doet dit onderweg naar de winkel of zelfs in de winkel. Een ontwikkeling die we in de toekomst alleen maar zullen zien stijgen.
Inspelend op deze trend heeft Muntstad Volkswagen besloten twee Supersize Smartphones in te zetten. Muntstad is enthousiast klanten te voorzien van meer innovatie in de showroom. “Met de inzet van de interactieve displays ontstaat er een mooie crossmediale ervaring. Online en offline komen hier bij elkaar en versterken daarmee de showroomervaring. Door de dynamische en ongedwongen setting tussen klant en verkoper is de smartphone een laagdrempelige manier om de klant te bedienen.”
Omdat steeds meer retailers het Clicks en Bricks model toepassen, ontwikkelde Co-Creatie Buro de Supersize Smartphone. De Supersize Smartphone is een Android gestuurde display en heeft nagenoeg alle functies van een werkende smartphone. Door de herkenbare uitstraling is deze display zeer toegankelijk, gebruiksvriendelijk en een uitstekend middel om een mobiele webshop of apps actief toe te passen op de winkelvloer. Daarbij levert deze display een positieve waarde aan de gehele merkbeleving.
Benieuwd naar wat de Supersize Smartphone van Co-Creatie Buro voor jouw merk of formule kan betekenen? Klik hier.
Reacties 0