Prijzenslag in Lekker in het leven

Het tijdschrift met kortingsbonnen van A-merken heet Lekker in het leven en wordt onder 750 duizend gezinnen verspreid. Sanoma is de uitgever van het blad dat geheel draait om de kortingsbonnen van 23 merkartikelen van Procter & Gamble, Gilette, Heinz en Douwe Egberts. In België en Duitsland heeft P&G al goede ervaringen met dergelijke initiatieven. Zo stimuleren de kortingsbonnen de aanschaf van A-merken en gaan het winkelbezoek en de omzet erdoor omhoog.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!