Door nieuwe technieken en nieuwe media verandert de manier waarop we communiceren drastisch. Social media, mobile, apps, games, interactieve websites, storytelling, content en big data. In deze snel veranderende digitale wereld wordt de kracht van papier vaak onderschat.
Print is nog steeds een uniek, krachtig en effectief kanaal voor communicatie. Echter, ook met een aantal uitdagingen zoals on/off line integratie, relevantie, duurzaamheid, leadtimes, kosten en ‘JA-JA’ sticker.
Donderdag 9 februari 2017 tijdens het seminar ‘HOERA VOOR DE FOLDER’ zetten wij de (on/offline) reclamefolder in de spotlight. Je wordt door topspecialisten bijgepraat over de laatste ontwikkelingen. Met interessante cases, break out sessies, cijfermatige inzichten en aandacht voor de nieuwste technieken.
BOOST JE KENNIS!
Donderdag 9 februari 2017
De Glazen Ruimte in Maarssen
Ticketprijs €195,-
Programma
12.00 Inloop met broodjes
13.00 Welkom en kick off. Patrick van der Borden, host
13.10 Bereiken we het 'tipping point' voor print media? Ulbe Jelluma, PrintPower
13.40 Hoe verhoog je het rendement van je folder? De ins en outs van de Colruyt case. Jo van de Weghe, Symeta
14.00 1e ronde BREAK OUT SESSIE (keuze uit):
-Augmented Reality en Virtual Reality meer dan een marketingtool. Mark Bakker, AR Consultant Multimedia Markers
-Je eigen dino’s tot leven brengen? Door het gebruik van AR breng je je folder naar een andere dimensie! AR trekt en houdt de aandacht vast doordat merkbeleving en promoties veranderen in een live ervaring. Mark stapt met ons een ‘andere wereld’ in.
-Privacy! Waar ligt de grens stussen service en stalking. Evelien Schrijver, strateeg Kega
-Waarom print sturen naar jongeren? De strategie van Kazou, organisator van jeugdvakanties. Seppe van Pottelbergh Kazou
14.40 2e ronde BREAK OUT SESSIE
15.10 Koffie en Thee break
15.40 MYSTERY GUEST!
16.00 Paneldiscussie
16.45 Afsluiting en take aways. Patrick van der Borden, host
17.00 Drinks & bites. Netwerken met je peers!
Reacties 0