Zo ziet de Lidl van de toekomst eruit

Zo ziet de Lidl van de toekomst eruit

Lidl is allang niet meer de klassieke discounter die het ooit was. Een luxere uitstraling wordt steeds belangrijker bij de Duitse supermarktketen. Met het nieuwe winkelconcept in het Belgische Geel gaat dat nog een stap verder. Het aanbod is groter, net als de gangpaden. Verder omarmt Lidl duurzaamheid en staat het winkelgemak voorop. De retailer heeft de winkel niet voor niets 'Lidl of the Future' gedoopt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in