Het maartnummer van RetailTrends op de tablet, smartphone of laptop lezen? Dat kan! De digitale versie van RetailTrends staat weer klaar.
In de nieuwste RetailTrends:
- Schorem Haarsnijder & Barbier: een vrouwvrije zone, bedevaartsoord en oer-Rotterdams. Hoe de barbershop uitgroeit tot wereldmerk. Een interview.
- Geboren na ’95, vijf beeldschermen per dag en een spanningsboog van acht seconden. Zo bereik je Generatie Z.
- Retailers zijn verslaafd aan groei. Wat als expansie niet meer voor omzetgroei zorgt? Afkicken blijkt lastig, maar niet onmogelijk.
- Het Verenigd Koninkrijk fietst qua internetverkopen Nederland en de rest van Europa eruit. Dat heeft een keerzijde. Een inventarisatie van de knelpunten, als indicatie van wat ons mogelijk wacht.
RetailTrends is voor abonnees elke maand gratis digitaal beschikbaar. U vindt hier de verhalen uit de printversie mét extra foto’s, video’s en andere content en eerdere edities. Klik hier om RetailTrends 3 te bekijken.
Nog geen RetailTrends-abonnee? Maak dan gebruik van onze speciale introductieaanbieding. Voor €125 excl. btw ontvangt u alle overige acht edities van RetailTrends in 2017 zowel digitaal als in print (een regulier jaarabonnement op RetailTrends magazine kost € 275 excl. btw). Mail uw contactgegevens naar sales@retailtrends.nl o.v.v. introductieaanbieding.
Reacties 0