KLM introduceert met ingang van vandaag op alle Europese vluchten in de Economy klasse een geheel nieuw cateringconcept. Zo zijn diverse A-merken in het assortiment opgenomen en komen wijn en bier weer terug aan boord. Met deze laatste aanpassingen is de catering meer in lijn met het aanbod bij Air France.
Het nieuwe concept is tot stand gekomen na diverse onderzoeken van KLM onder de eigen passagiers en in overleg met diverse fabrikanten van topmerken. Zo worden naast de Bertolli-sandwich ook meerdere A-merken zoals Old Amsterdam- en Maaslander-kaas aangeboden.
Passagiers ontvangen op lange vluchten (voor 10.00 s’ ochtends) een Hero Wellness Box met onder meer een Hero B’tween-reep, Hero Wellness-jam en een flesje Fruit2day. Op extra lange Europese vluchten die na 10.00 uur vertrekken, serveert de bemanning een Heinz Box met Cantadou-kaas.
KLM kiest voor A-merken
Gepubliceerd op 1 december 2005 om 00:00
Reacties 0