KLM kiest voor A-merken

KLM introduceert met ingang van vandaag op alle Europese vluchten in de Economy klasse een geheel nieuw cateringconcept. Zo zijn diverse A-merken in het assortiment opgenomen en komen wijn en bier weer terug aan boord. Met deze laatste aanpassingen is de catering meer in lijn met het aanbod bij Air France.

Het nieuwe concept is tot stand gekomen na diverse onderzoeken van KLM onder de eigen passagiers en in overleg met diverse fabrikanten van topmerken. Zo worden naast de Bertolli-sandwich ook meerdere A-merken zoals Old Amsterdam- en Maaslander-kaas aangeboden.

Passagiers ontvangen op lange vluchten (voor 10.00 s’ ochtends) een Hero Wellness Box met onder meer een Hero B’tween-reep, Hero Wellness-jam en een flesje Fruit2day. Op extra lange Europese vluchten die na 10.00 uur vertrekken, serveert de bemanning een Heinz Box met Cantadou-kaas.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!