Het aprilnummer van RetailTrends op de tablet, smartphone of laptop lezen? Dat kan! De digitale versie van RetailTrends staat weer klaar.
In de nieuwste RetailTrends:
- Het e-commerceplatform V&D Concepthouse gaat de mode-industrie op zijn kop zetten, beloven de initiatiefnemers. Ceo Ronald van Zetten licht de plannen met V&D Concepthouse toe én hij reageert voor het eerst op de kritiek op zijn HEMA-erfenis. “Als we niet naar het buitenland waren geëxpandeerd, was er überhaupt geen toekomst geweest voor HEMA.”
- Special Changemakers: de mening wordt een merkwaarde, een blik op de stand van zaken in de Bengaalse kledingindustrie ¬– vier jaar na Rana Plaza en 3x purpose people. Kings of Indigo, Van Hulley en Moyee Coffee verkopen respectievelijk spijkerbroeken, boxers en koffie. Maar ze doen meer dan dat. De oprichters vertellen hoe zij verschil willen maken én hoe juist niet.
RetailTrends is voor abonnees elke maand gratis digitaal beschikbaar. U vindt hier de verhalen uit de printversie mét extra foto’s, video’s en andere content en eerdere edities. Klik hier om RetailTrends 4 te bekijken.
Nog geen RetailTrends-abonnee? Kijk dan hier.
Reacties 0