Economische tegenwind is voor de discountformules een droom. Ze profiteren van de zware economische tijden. Shoppers zoeken goedkopere oplossingen voor hun (dagelijkse) aankopen. Zodra shoppers gewend zijn hun aankopen bij een discounter te doen, blijven ze dat doen.
We mogen ook stellen dat discount in de mode is. Wie tegenwoordig iets koopt bij Action, Xenos, Big Bazar, Lidl, Op=Op Voordeelshop of Primark koopt daardoor misschien een duurder pak, gaat wat vaker uiteten of spaart voor een dure vakantiereis. Kortom; je bent slim en je hoeft je nergens voor te schamen. De discountformules zijn hard gegroeid tijdens de crisis, maar nu de economie aantrekt blijven ze doorgroeien. Betekent discount low prices, low quality en low service? Dat is de vraag tijdens de Retail Safari die op 16 juni plaatsvindt.
Wij bezoeken tijdens onze Retail Safari:
-Budget Food Julianadorp
-Op=Op Voordeelshop Zaandam
-Big Bazar Muiden
We worden op elke locatie door een leidinggevende ontvangen en gaan in gesprek. Tijdens de busrit is er een strategische presentatie met betrekking tot het thema en na elk bezoek evalueren en bediscussiëren we onze bezoeken. Kortom: een interessante middag die in het teken staat van ontdekken, leren, inspireren en netwerken.
Belangstelling om gratis en vrijblijvend een Retail Safari te volgen? Wacht dan niet en geef je nu meteen op. Want op is op en wie het eerst komt, gaat mee.
Geef je op door een mail te sturen aan: jw@retail-safari.nl
Kijk voor meer informatie op www.retail-safari.nl
Reacties 0