Hier schuilt de impact van Moyee Coffee

Hier schuilt de impact van Moyee Coffee

Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Daar draaide het begin deze maand om tijdens Changemakers in Retail. In de Utrechtse Metaal Kathedraal vertelden onder meer Ahold Delhaize, Van Hulley, Kings of Indigo en Moyee Coffee over de rol van duurzaamheid en innovatie in hun organisatie en de manier waarop zij voor impact zorgen. Zo probeert het laatstgenoemde koffiemerk de economie in koffielanden te stimuleren met handel, in plaats van hulp te geven ‘waarmee je structureel niks opbouwt’. Moyee Coffee zoekt daarvoor de commerciële omgeving op, zegt Sander Govers. “Daarnaast willen we onze impact bereiken met een andere inrichting van de keten.”

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!