Sire ontwikkelt campagne tegen overgewicht kinderen

Sire gaat eind december 2004 van start met een campagne waarin ouders worden gewezen op hun belangrijke rol in het voorkomen van overgewicht bij hun kinderen. De stichting is van mening dat deze rol tot nu toe onvoldoende aandacht heeft gehad, terwijl het de ouders zijn die meestal bepalen wat en hoeveel een kind eet. De campagne wordt gerealiseerd in samenwerking met FHV BBDO en adviesbureau Schuttelaar & Partners. Sinds 1980 is het aantal te dikke kinderen verdubbeld naar circa 16%, reden waarom een campagne volgens Sire hard nodig is. Bijna alle kinderen die te dik zijn, hebben op latere leeftijd te kampen met (fors) overgewicht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!