Mobiel: het nieuwe gezicht van e-commerce

Mobiel: het nieuwe gezicht van e-commerce

Jarenlang ging het in de retail maar om één ding: de verschuiving van fysieke winkels naar het web. Bij het ‘web’ werd toen nog alleen gedacht aan het plaatsen van online bestellingen met de computer. Inmiddels zijn alle pijlen gericht op de spectaculaire groei van shoppen via mobiele apparaten. Avex legt de verschillen met ‘gewone’ e-commerce via de desktop bloot en zet de verwachtingen voor m-commerce op een rij.


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!