‘Kerst is te commercieel’

De tijd van de kerstbomen is aangebroken. Volgens onderzoek van GfK zal in 2,6 miljoen huishoudens een echte kerstboom komen te staan. Ondanks de vele kersbomen ziet een op de drie Nederlanders ‘het gedoe rond kerst’ niet zitten. Uit onderzoek van TNS Nipo blijkt dat van ongeveer evenveel mensen de hele december feestmaand niet zo hoeft. Een groot gedeelte van de ondervraagden, 81 procent, vindt kerst te commercieel.

Volgens de Raad van de Nederlandse Detailhandel zal de kerstomzet dit jaar ruim 530 miljoen euro zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!