Zo hard groeit online in Nederland

Zo hard groeit online in Nederland

Ook in 2017 zet de stijging van de onlineomzet zich voort. In de eerste helft van het jaar ging er in totaal voor 10,7 miljard euro over de digitale toonbank, een groei van dertien procent ten opzichte van vorig jaar. Welke productcategorieën groeien het hardst in e-commerceland, via welke devices gebeurt dat en hoe staat het met online ten opzichte van de totale retailmarkt? In de infographic van Thuiswinkel Markt Monitor staat alles overzichtelijk op een rij.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in