Narrowcasting is het nieuwe medium waarmee audiovisuele boodschappen op een aantrekkelijke en interactieve manier kunnen worden gecommuniceerd naar een specifieke doelgroep. Met elkaar verbonden displays, geïnstalleerd op diverse locaties, kunnen centraal worden aangestuurd en beïnvloed zodat een maximaal visueel effect en impact kan worden bereikt. De klant kan hierdoor op dynamische wijze advertenties, beelden, video, multimedia etc. vertonen op individuele of groepen van schermen, op de juiste plaats, de juiste tijd en voor het juiste publiek.
Lukkien heeft met deze opzet drie spraakmakende narrowcasting-projecten gelanceerd. Voor
Heineken International werd de nieuw gebouwde lobbybar in haar hoofdkantoor onder handen genomen. Luchthaven Schiphol is ook sinds kort in het bezit van narrowcasting. Bij Media Markt is bij alle filialen in Nederland een speciale narrowcasting-hoek ingericht, waarin vijf innovatieve nieuwe producten per maand worden gepromoot.
Meer over de projecten is online na te lezen.
Drie narrowcasting cases
Gepubliceerd op 13 december 2005 om 00:00
Reacties 0