Kaas in de lift

Nederlanders hebben de laatste jaren flink veel meer kaas gegeten. In 1995 at de gemiddelde Nederlander nog zestien kilo per persoon, dat was in 2004 twintig kilo. Deze toename is vooral te vinden in de verkoopcijfers van de voorgesneden kazen. Desondanks neemt de verkoop van kaasschaven toch toe. Vooral in het buitenland neemt de afzet toe. “De rest van de wereld begint te ontdekken dat vers gesneden kaas veel lekkerder is”, aldus Eric Schulte, marketing manager van kaasschavenproducent Boska.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!