Cola-drinkers kiezen voor Coca-Cola dankzij etiket

Het etiket van Coca-Cola veroorzaakt een neurologische reactie in de hersenen van mensen. Dit blijkt uit onderzoek van het Baylor College of Medicin. Bij een blinde test scoorden Coca-Cola en Pepsi vrijwel gelijk. Zodra de proefkonijnen wisten wat ze dronken, koos 75% voor Coca-Cola. `Het Coke-label heeft een enorm effect op hersenactiviteit inzake actie, herinnering en zelfbeeld`, licht directeur Read Montague van het Brown Human Neuro-imaging Lab, dat het onderzoek uitvoerde, toe. Consumenten moeten zich bewust worden van hun vatbaarheid voor culturele boodschappen en beelden, aldus Montague.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!