Hermans Retail, onderdeel van de Hermans Group in Hoorn, heeft een overeenkomst gesloten met het merk Sp!ts (o.a. krant, online en events) voor de implementatie van het nieuwe retailconcept Enteraction. Met Enteraction is marketing en distributie van alle mogelijke digitale en fysieke entertainmentproducten via elk willekeurig platform mogelijk. Het aanbod zal bestaan uit multimedia-producten, maar zal uitgebreid worden naar een breder assortiment, specifiek gericht op de doelgroep 18 tot en met 34 jaar.
Tjerk de Vreeze, als manager new business binnen Hermans retail verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Enteraction meent: “We willen deze unieke dienstverlening aan alle mogelijke verkooppunten, naast de bestaande klanten zoals V&D, Hema en Praxis, aanbieden. Met Enteraction leveren we een dienstenpakket dat enerzijds bijdraagt aan de verbreding van de toegang tot de consument, en anderzijds de verkoop van nieuwe producten mogelijk maakt. Het dagelijkse massabereik en het unieke profiel van Sp!ts is de basis van een bijzondere samenwerking met Hermans Retail. Hermans Retail is verantwoordelijk voor de levering, afhandeling en betaling. Naast de verkoopfunctie, is ook narrowcasting vanuit Enteraction mogelijk.’’
Sp!ts in zee met Hermans Retail
Gepubliceerd op 20 december 2005 om 00:00
Reacties 0