Nieuwe sfeerformule van Euretco Wonen blijkt niet nieuw
Gepubliceerd op 13 augustus 2004 om 00:00
De eerder dit jaar aangekondigde nieuwe sfeerformule van Euretco Wonen blijkt niet nieuw te zijn. Woonwinkel Tendens van de familie Peeters, met vestigingen in Wijchen, Nijmegen en Den Bosch, blijkt de sfeerformule die een `woonkamergevoel` moet oproepen, al langere tijd te voeren. Daarom heeft Euretco Wonen directeur C. Fakkeldij besloten om samen met de familie Peeters een franchise-organisatie te beginnen. Het streven is om in het begin een tiental zaken te openen in de stijl van Woonwinkel Tendens, waarbij naast meubels ook allerlei accessoires te vinden zijn. Binnen drie jaar is het de bedoeling dat er circa 40 Tendens-winkels zijn. Het Tendens-concept kenmerkt zich door een volle winkel met steeds wisselende collecties die bestaan uit decoratie, kleinmeubelen, sierkussens en verlichting. De doelgroep is breed maar vooral gericht op vrouwen die in de winkel ook door vrouwen te woord worden gestaan. Door te kiezen voor een drukke locatie hoeft minder geld uitgegeven te worden aan reclame. De formule kan worden gevoerd als shop-in-the-shop waarbij wel belangrijk is dat de winkel over circa 500 m2 oppervlakte kan beschikken.
Reacties 0