Unilever verkoopt Mora

Unilever verkoopt het typisch Hollandse snackmerk Mora. Reden van de verkoop is onder andere het nieuwe imago van Unilever, waarbij het voedingsbedrijf zich wil profileren op de punten sportiviteit, gezondheid en vitaliteit. Daarnaast bedient Mora een te kleine markt waardoor Unilever relatief veel geld kwijt is aan promotionele activiteiten. Momenteel is Unilever in gesprek met snackproducent Ad van Geloven over de overname. Bij het bedrijf werken zeshonderd mensen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!