Online versus offline: een tussenstand

Online versus offline: een tussenstand

De groei van online winkelen lijkt soms een tweedeling in de retail teweeg te brengen. Enerzijds heb je fanatieke aanhangers van stenen winkels, die graag het omzetaandeel van de fysieke winkelstraat benadrukken en denken dat webshops geen winst kunnen maken. Anderzijds heb je mensen die ervan overtuigd zijn dat alle groei in de retail van online afkomstig is. Om een goed overzicht van de stand van zaken te geven, stopte Shopping.fm 67 feiten over online en offline winkelen – voornamelijk uit de Verenigde Staten – in een infographic.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in