Spits gaat in de handel

De gratis landelijke krant Spits gaat cd’s, games, dvd’s en andere entertainmentproducten verkopen. Meerdere keren per week gaat Spits via de eigen media (krant, internet) aandacht besteden aan de producten. Doel daarvan is het merk Spits te verbreden. Het nieuwsmedium gaat het eigen karakter inzetten tijdens de aanbiedingen. Zo zal de krant bij de aankondiging van een concert van Robbie Williams de cd’s of een biografie onder de aandacht brengen. Daarbij wil Spits de positie van de adverteerder respecteren. “Het moet additioneel zijn. Maar het kan voorkomen dat het overlapt”, aldus Bart Mouter, marketingmanager van Spits.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!