Weet jij wat de verwachtingen van jouw klant zijn? Voel jij je nog relevant, of flirten ze achter je rug om met andere bedrijven?
Om te voorkomen dat je klanten er met een ander vandoor gaan, is het belangrijk dat ze loyaal zijn aan jou. Net als in een liefdesrelatie moet die loyaliteit echter van beide kanten komen. Vertrouwelijk met klantdata omgaan is een eerste stap die bedrijven moeten nemen om een langdurige relatie aan te gaan. Voldoen aan de GDPR-richtlijnen is hierbij een vereiste.
Om van de customer journey een oneindige huwelijksreis te maken is het belangrijk om persoonlijke klantdata om te zetten in waardevolle acties. Relevant blijven voor jouw klanten is simpelweg de sleutel tot een langdurige relatie.
Hoe doe je dit, relevant blijven en GDPR-compliant zijn? Dit leer je tijdens de SAP Hybris & Gigya: Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018. Kom op 4 april naar DeFabrique in Utrecht en maak van GDPR de start van een langdurige klantrelatie.
Er is een beperkt aantal tickets verkrijgbaar, dus schrijf je snel gratis in via deze link.
Wanneer: woensdag 4 april, 09:00 – 15:00
Wat: alles wat je moet weten over Consumer Insights en GDPR
Waar: DeFabrique, Westkanaaldijk 7, 3542 DS, Utrecht
Voor wie: voor iedereen die zich bezighoudt met marketing en GDPR-vraagstukken
Reacties 0