Welke boodschap stuur je naar welke klant en wanneer kun je dat het best doen? Hoe zorg je ervoor dat je zoveel mogelijk haalt uit de gegevens die je in de loop van de tijd over je klanten verzamelt?
Iedere retailer is op zoek naar de antwoorden op die vragen. Het goede nieuws is dat er steeds meer gegevens beschikbaar zijn om die vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Veel retailers beschikken over zo veel gegevens van klanten dat het vrij makkelijk is om op het niveau van de individuele klant inzichten te krijgen en voorspellingen te doen. Big data biedt ongekende kansen voor de retail. Het maakt dynamische, op de persoon toegesneden communicatie mogelijk.
Wil je deze big data in je voordeel gebruiken? Dan heb je een infrastructuur nodig waarmee je snel grote hoeveelheden ongestructureerde data op verschillende apparaten kunt verwerken. Het is zelfs mogelijk data real-time te verwerken, zodat je continu over de meest actuele informatie beschikt.
Download nu de gratis whitepaper ‘Data als stromend water – Big Data in de retail’ en kom alles te weten over hoe je data in jouw voordeel kunt laten werken.
Reacties 0