Hoe Moyee Coffee de middle man uitschakelt

Hoe Moyee Coffee de middle man uitschakelt

Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Daar draaide het vorige maand om tijdens de tweede editie van Changemakers in Retail. In de Utrechtse Metaal Kathedraal deelden bekende spelers als Patagonia, Unilever, Lush, blockchainpionier Moyee Coffee, transformation agency Dawn en astronaut André Kuipers hun visie op duurzaamheid en innovatie in de retail.

Moyee Coffee maakt met behulp van blockchaintechnologie de koffieketen transparant. Alle gegevens, van oogst tot betaling, worden digitaal opgeslagen en toegankelijk voor iedereen. Bovendien worden tussenschakels vermeden en legt het koffiemerk een rechtstreekse verbinding tussen producent en consument. Sanders Govers, verantwoordelijk voor business development en retail, legt uit hoe dat werkt en waarom het past bij de waarden van Moyee.

Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Daar draaide het vorige maand om tijdens de tweede editie van Changemakers in Retail. In de Utrechtse Metaal Kathedraal deelden bekende spelers als Patagonia, Unilever, Lush, blockchainpionier Moyee Coffee, transformation agency Dawn en astronaut André Kuipers hun visie op duurzaamheid en innovatie in de retail.

Moyee Coffee maakt met behulp van blockchaintechnologie de koffieketen transparant. Alle gegevens, van oogst tot betaling, worden digitaal opgeslagen en toegankelijk voor iedereen. Bovendien worden tussenschakels vermeden en legt het koffiemerk een rechtstreekse verbinding tussen producent en consument. Sanders Govers, verantwoordelijk voor business development en retail, legt uit hoe dat werkt en waarom het past bij de waarden van Moyee.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!