Goedkope dvd’s slaan aan

Steeds meer consumenten kopen goedkope dvd’s van art house films om zelf een collectie aan te leggen. De films verschillen met Hollywoodfilms door het ontbreken van veel grote sterren en hebben veelal minder aandacht in de pers gekregen. Desondanks zijn de verhaallijnen verrassend en vindt de consument het een prettig tijdverdrijf om de zogenoemde arthouse-films thuis te bekijken. Deze kwaliteitsdvd’s blijken dan ook een groeimarkt. Sales director Andrew Ernster van A-film: “Een nieuwe consument is ontstaan. Dertig plus, hoog opgeleid, goed verdienend. Die vond in de winkel eerst alleen grote blockbusters, maar is nu ook op zoek naar een ander soort film”.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!