Philips brengt ‘nieuwe digitale wereld’

Philips zet de aanval in op een prominente plek in de huiskamer en gaat daarom samenwerken met Microsoft, Yahoo en Skype. “We zullen moeten samenwerken met partners die software of diensten leveren die wij niet hebben. Alleen kunnen we niet de nieuwe digitale wereld in de huiskamer brengen”, vertelt Rudy Provoost, topman bij de consumententak van Philips. De topman verwacht dat computers, telefoons, televisie, radio en breedband in rap tempo met elkaar zal gaan versmelten. Met de nieuwe partners wil Philips software gaan ontwikkelen en diensten als muziek gaan aanbieden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!