Narrowcasting hype van het jaar

Over de zin van narrowcasting zijn de meningen verdeeld. Inmiddels wagen grote bedrijven zich er al aan. McDonalds, de Nederlandse Spoorwegen en Albert Heijn. Maar tot nu toe is het wachten op pilots die aan kunnen tonen dat de kostbare investeringen ook wat opbrengen.

Het klopt dat de aandacht voor reclamespotjes op tv van de consument verslapt. Maar tot die tijd is een terughoudende opstelling ten opzichte van narrowcasting gerechtvaardigd. En wie alternatieven zoekt voor televisiereclame kan heel wat kanten op. Denk daarbij aan sponsoring en viral, online en ingame advertising.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!