Topsegment cosmetica onder loep
Gepubliceerd op 10 januari 2006 om 00:00
Ook merken als Huerlain, Kanebo, La Prairie en Estee Lauder zitten in dit exclusieve segment. Estee Lauder kent de Re-Nutriv, een dag- en nachtcrème voor 904 euro. Het product is exclusief verpakt en wordt geleverd met twee goudkleurige spateltjes. De klant heeft graag het idee zelf een professioneel schoonheidsspecialist te zijn. Nog wat prijzen: Kanebo heeft Sensai Premier voor 1100 euro en La Prairie heeft de Cellular Radiance Cream voor 500 euro.
De klant krijgt voor deze prijzen speciale producten. Zo is op elk product te lezen welke unieke ingrediënten voor de eeuwige jeugd zorgen. In de cremes van Kanebo zit zijde en die van La Prairie Beluga kaviaar. La Mer verwerkt zeldzame zeepeterselie en Guerlain gebruikt orchideeen. Estee Lauder stopt Zuidzeeparels in de smeerseltjes.
“Er zijn nog steeds meer consumenten die alleen genoegen nemen met absolute topproducten waarvoor uitsluitend de allerbeste ingrediënten, technologieën en extra’s worden gebruikt”, zegt Daniel Maes, vice-president research & Development bij Estee Lauder.
Reacties 0