Vijftigplussers boos over imago

Veel vijftigplussers zijn ontevreden over hoe zij door de media en marketing worden benaderd. Dat blijkt uit een steekproef van trendbureau Signs of the time. Vooral de manier waarop ze worden aangesproken steekt de groep. “De boodschap is vrijwel altijd ‘U heeft hard gewerkt, nu mag u rusten en genieten’. Dat zien ze echt als een belediging; alsof ze zijn afgeschreven en niet meer mee hoeven te doen. Zelf zien ze dat leven juist als een nieuw begin”, zegt Pim Derneden van Signs of the time.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!