Of je nu vooral online actief bent of met fysieke winkels, de smartphone is niet meer weg te denken uit de retail. Of het nu gaat om het vooraf lezen van recensies, het zoeken naar de beste prijs of de aankoop zelf: een steeds groter deel van de klantreis speelt zich mobiel af. Onderzoek van wifiprovider Signal Boosters toont zelfs aan dat binnen drie jaar meer dan de helft van alle e-commercetransacties van mobiel afkomstig is. Ook zal ongeveer een derde van alle aankoopbeslissingen op de een of andere manier mobiel beïnvloed worden. In deze infographic staan deze en meer statistieken die laten zien hoe invloedrijk de smartphone al is en nog zal worden.
Waarom de smartphone voor retailers niet meer weg te denken is
Gepubliceerd op 13 december 2018 om 11:13
Of je nu vooral online actief bent of met fysieke winkels, de smartphone is niet meer weg te denken uit de retail. Of het nu gaat om het vooraf lezen van recensies, het zoeken naar de beste prijs of de aankoop zelf: een steeds groter deel van de klantreis speelt zich mobiel af. Onderzoek van wifiprovider Signal Boosters toont zelfs aan dat binnen drie jaar meer dan de helft van alle e-commercetransacties van mobiel afkomstig is. Ook zal ongeveer een derde van alle aankoopbeslissingen op de een of andere manier mobiel beïnvloed worden. In deze infographic staan deze en meer statistieken die laten zien hoe invloedrijk de smartphone al is en nog zal worden.