Aanwezigheid op mobiel is voor retailers allang geen keuze meer. Merken die hun klantenervaring willen verbeteren, moeten hun inspanningen richten op mobiel, waar hun klanten het grootste deel van de tijd doorbrengen. Bij 45 procent van de shoppingtrips komt de smartphone kijken. Sommige merken zijn er razendsnel bij om aan deze verwachtingen te voldoen door een perfecte mobiele ervaring op te bouwen, terwijl anderen nog steeds moeite hebben om bij te blijven. Maar hoe kunnen merken hun mobiele omgeving zo benutten dat ze zich onderscheiden van de rest? Deze infographic van appbouwer Simicart laat je ontdekken welke tactieken de mobiele ervaring tot een succes kunnen maken.
Zo heb je succes met je mobiele app
Gepubliceerd op 3 januari 2019 om 11:20
Aanwezigheid op mobiel is voor retailers allang geen keuze meer. Merken die hun klantenervaring willen verbeteren, moeten hun inspanningen richten op mobiel, waar hun klanten het grootste deel van de tijd doorbrengen. Bij 45 procent van de shoppingtrips komt de smartphone kijken. Sommige merken zijn er razendsnel bij om aan deze verwachtingen te voldoen door een perfecte mobiele ervaring op te bouwen, terwijl anderen nog steeds moeite hebben om bij te blijven. Maar hoe kunnen merken hun mobiele omgeving zo benutten dat ze zich onderscheiden van de rest? Deze infographic van appbouwer Simicart laat je ontdekken welke tactieken de mobiele ervaring tot een succes kunnen maken.