PostNL neemt retourzendingen mee terug

PostNL neemt retourzendingen mee terug

PostNL-bezorgers nemen vanaf nu retourpakketjes aan de deur mee terug. Dit is volgens het pakketbedrijf 'gemakkelijk en duurzaam', omdat een ritje naar een retourpunt niet meer nodig is.

De nieuwe service heet ‘retour zonder extra vervoer’ en is vanaf nu beschikbaar voor alle PostNL-klanten. Er hoeft geen afspraak gemaakt te worden, maar consumenten kunnen tijdens het bezorgmoment gewoon hun gewenste retourzending meegeven. Het pakketje dient voorzien te zijn van een retourlabel met barcode. Retourneren is gratis, mits het label voorzien is van een antwoordnummer.

Met dit nieuwe retourbeleid aan huis volgt PostNL het voorbeeld van Picnic. De online supermarkt neemt in sommige regio’s al retourpakketjes aan van een select aantal webwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!