Meeneembord succesvol

Het initiatief van de Bredase meeneemborden in restaurants blijkt een groot succes. Reclamemaker Gerard Gielen vroeg acht Bredase kunstenaars borden te beschilderen. Daarna werden de borden in restaurants als onderborden gebruikt en mochten de klanten de borden na het eten meenemen. In acht maanden tijd gingen maar liefst 13.500 borden de deur uit. Door het bewezen succes is ‘Proeven van Kunst’ op de horecavakbeurs bekroond als beste innovatie. Vanaf februari kunnen gasten in acht restaurants in Tilburg, Arnhem, Den Haag en Den Bosch de kunstborden gaan verzamelen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!