De retailmarkt is volop in beweging, waarbij nieuwe afzetkanalen zijn ontstaan, nieuwe technologieën hun intrede doen en de strijd om de marktaandelen in alle hevigheid woedt. Daarom organiseert het Management Studiecentrum op 28 februari een reeks colleges over retailmarketing.
In deze reeks van topcolleges bieden toonaangevende hoogleraren, managers en adviseurs u een uitgelezen kans om te profiteren van hun kennis en praktijkervaringen. Zij doen dit mede aan de hand van actuele managementboeken en bestsellers.
COLLEGEPROGRAMMA
1. Retailing: anders?: prof. drs. Rob van der Kind, UvA
2. Retail en distributiekeuzes: Ron Cijs, Pluspoint, McCann Worldgroup
3. Multi-channel retailing: drs. Wijnand Jongen, Thuiswinkel.org
4. Retail branding: Michel van Tongeren, SVT Branding + Design Group
5. Instore marketing: prof. dr. ir. Kitty Koelemeijer, Nyenrode
6. Consumentengedrag: prof. drs. ing. Henk Gianotten, EIM-RvB Groep
U treft meer informatie op RetailAgenda.nl.
Evenement: Retailmarketing
Gepubliceerd op 19 januari 2006 om 00:00
Reacties 0