Weet jij precies wat hij doet? En kun je zijn (toekomstig) gedrag al goed voorspellen? Of heb jij soms ook het gevoel dat je hem niet meer kan bijbenen? Digitale ontwikkelingen gaan razendsnel en volgen elkaar in rap tempo op. Welke digitale technologieën kunnen jou helpen om jouw consument optimaal te bedienen? En welke keuzes moet je maken om daarvan te profiteren?
Ga dinsdag 16 april a.s. tijdens How to deal with… Digital?! aan de slag met drie experts op het gebied van blockchain, data, artificial intelligence en robotisering. Geen dag vol saaie theorie, maar juist praktische handvatten om die ‘nieuwe’ consument beter te begrijpen en aan jou te binden.
In de ochtend krijg je op een interactieve manier beeld bij de achtergronden en toepassingsmogelijkheden van digitale technologieën. In de middag is het tijd voor actie! Aan de hand van interactieve cases ga je aan de slag met de implementatie. Leer hoe blockchain echt werkt door een simulatiegame. Ga aan de slag met een specifieke data analytics tool en doorloop aan de hand daarvan de customer journey met een data mining workshop. Of kijk vooruit in de toekomst naar alle digitale technologieën die op je afkomen. Deze vertaal je terug naar het nu via een actieve workshop. In één dag: alles wat je wilt weten over de laatste technologieën om een duurzame relatie met jouw klant op te bouwen, zodat jij weet welke koers je moet varen op deze gebieden.
Voor wie?
Voor fabrikanten/leveranciers én retailers in food én non-food die inzicht willen in de snel veranderende wereld, zoals: * directieleden * productmanagers * (trade)marketeers * account-/salesmanagers * en iedereen die het waardevol vindt om zich te verdiepen in de wereld van mogelijkheden.
Meld je nu aan
In verband met de beoogde interactie zijn er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Advertorial: Begrijp jij als retailer of fabrikant de ‘nieuwe’ consument nog wel?
Gepubliceerd op 25 maart 2019 om 08:00
Reacties 0