Veranderde winkelgewoonten, overheidsbeslissingen en klantverwachtingen betekenen dat het winkel- en communicatielandschap in een hectisch tempo blijft veranderen. Van productgericht naar klantgericht, van efficiëntie tot flexibiliteit, van optimalisatie tot inspiratie en ervaringsgericht. Retailers en merken die de juiste tools inzetten creëren concurrentievoordeel en slagen er beter in de shopper aan zich te binden. Catch the Shopper is jouw slimme ideeënbron om (nog) beter de shopper te vangen. Nationale en internationale retailers, merken en experts combineren uitdagingen en kansen met ideeën en oplossingen.
09:00: Ontvangst
10:00-10:10 uur: Opening dagvoorzitter
10:10-10:35 uur: In het brein van de shopper Tim Zuidgeest - founder ST&T Research
10:35-11:00 uur: Mannelijker klanten vangen Rens Drost - marketing & e-commercemanager Only for Men
11:00-11.10 uur: Uitreiking Beste Folder Awards
11:10-11:35 uur: Contentmarketing, hoe blijf je relevant voor je klant? Ragnhild Bajema – commercial director MPG
11:35-12:00 uur: Shoppable video: lessen en inzichten van Alibaba en Amazon Jeroen Doucet – chief strategy officer Ex Machina Group
12:05-13:00 uur: Lunchpauze
13:00-13:30 uur: Parallelsessies, ronde 1
1. Jumbo
Sander van Gevel - marketingmanager content offline Jumbo Supermarkten
2. Folder leesgedrag data als motor van converterende shopper journeys
Ibe Hundling - activatiemanager Gamma en Nick Steggink - cco WePublish
3. Raak en verleid met een sterke contentstrategie en -dna
Atie de Heer - directeur en content organizer DataDirection
13:40-14:10 uur: Parallelsessies, ronde 2
1. &C. Het 360-graden mediamerk en het belang van content partnerships
Bram de Leeuw - creative strategy director &C/BrandStudio
2. Hoe je alles uit je digitale folder haalt
Marieke de Koning - managing partner De Reclamefabriek
3. Hoe Kleertjes.com de folder inzet als succesvolle schakel in mediamix
Isabel Danser - marktmanager new markets Spotta en janinka Zilverschoon - Media Consultant / ZIGT
14:20-14:30 uur: Uitreiking Beste Folder Awards
14:30-14:55 uur: Hoe een media-dinosaurus thuis is in het digitale tijdperk Ronald Griffioen - director business development & marketing partnerships
14:55-15:15 uur: Interview on stage: jouw merk in handen van influencers Michael Joustra - head of influencer marketing Wannahaves
15:15-15:45 uur: Pauze
15:55-16:20 uur: Bever: van campagnes naar een always-on marketingstrategie Rutger Houweling - head of content & social Bever
16:20-17:05 uur: Dit kunnen retailers van Rumag leren Thijs van de Heide - founder & ceo Rumag, Danny Membre - founder & directeur Rumag en Rene Watzema - show host Rumag
17.05-17:15 uur: Uitreiking Beste Folder Awards: overall winnaar
17:15-18:30 uur: drinks & bites
Kom 25 april ook naar Catch the Shopper in Maarssen. Meer informatie over de inhoud van het programma vind je op www.catchtheshopper.nl
Reacties 0