Advertorial: Fuelday for Retail; informatief en inspirerend

Advertorial: Fuelday for Retail; informatief en inspirerend

Een nieuwe naam, een handvol (inter)nationale topsprekers en veel inspiratie. Het waren de belangrijkste ingrediënten van Fuelday for Retail van BigBrother. Ingrediënten die gretig werden geconsumeerd door ruim 250 deelnemers. 

De ontwikkelingen in retailland gaan snel. Wat vandaag nieuw is, is morgen alweer oud. Het is dan ook zaak om bij te blijven, zo schetste schrijver en marketingprofessor Steven van Belleghem in een video aan het begin van het congres van BigBrother in Pathe in Ede. ‘Het kassaloze Amazone go is na de Apple Stores de meest lucratieve retailformule in de wereld. Niet gek dat Amazon voornemens is het concept snel uit te rollen, mogelijk ook binnen petrol’, weet Van Belleghem. Hij wil ermee zeggen dat retailers nieuwe technologieën, zoals systemen die het kassaloos winkelen mogelijk maken, moeten omarmen. Camera’s en sensoren registreren bij Amazon go wanneer producten uit de schappen worden gehaald of in de schappen worden teruggelegd. De consument die klaar is met winkelen, kan de winkel gewoon verlaten. Even later brengt het bedrijf het aankoopbedrag in rekening op het Amazon-account van de klant. 

Lees verder op de site van BigBrother 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!