Hoe maak je in deze tijden de juiste strategische keuzes rondom jouw vestigingennetwerk? Buikgevoel brengt je een heel eind, maar als het gaat om nieuwe locaties, sluitingen of overnames wil je maximale zekerheid.
A.I. maakt complexe (locatie)keuzes een stuk makkelijker. We laten je zien hoe je door de klant centraal te stellen en gebruik te maken van big data en modellen tot zeer nauwkeurige omzetvoorspellingen en benchmarks komt.
RetailSonar organiseert op 18 april a.s. een ronde tafel sessie (bootcamp) over dit onderwerp tijdens het congres “What’s Going on in Retailing”. Het programma is interactief: we nodigen u uit om met ons én andere retailmanagers in gesprek te gaan over dit boeiende onderwerp!
In deze bootcamp leer je onder andere:
• Waarom het zo belangrijk is om de klant en zijn gedrag centraal te stellen bij locatiekeuzes;
• Wat de belangrijkste omgevingskenmerken zijn die van invloed zijn op het succes van winkellocaties;
• Hoe je tot 90% accurate omzetvoorspellingen komt;
• Hoe je op een zuivere manier winkels met elkaar benchmarkt.
Schrijf je snel in!
De bootcamp is op inschrijving gratis toegankelijk voor retailmanagers en -directeuren.
Meld je snel aan via https://www.retailing.nl/inschrijven/!
Heb je specifieke vragen? Of ben je verhinderd op 18 april? Het is altijd mogelijk om een persoonlijke afspraak te maken. Mail dan naar info@retailsonar.com of bel naar 06 22085860.
Reacties 0