Lush trekt in Engeland stekker uit social media-accounts

Lush trekt in Engeland stekker uit social media-accounts

Lush stopt in Engeland met een deel van zijn social media-accounts. De retailer was naar eigen zeggen klaar met de wisselende algoritmes en wilde niet betalen om in de nieuwsfeed van volgers te verschijnen.

Het betreft de accounts die onder de naam LushUK op Twitter, Facebook en Instagram staan. Op de drie platforms heeft het bedrijf samen ruim 1,1 miljoen volgers. Ook andere sub-accounts van het merk op social media gaan offline. Het bedrijf wil niet alleen maar op social media zijn gesprekken voeren, maar er weer een ‘community’ van maken. 

Lush vraagt de consumenten om per mail, telefoon of via de website contact met het bedrijf te zoeken als zij een vraag hebben over een van de producten. 


Catch the Shopper 25 april
Catch the Shopper is jouw slimme ideeënbron om (nog) beter de shopper te vangen. Door veranderde winkelgewoonten, overheidsbeslissingen en klantverwachtingen blijft het winkel- en communicatielandschap in een hectisch tempo veranderen. Van productgericht naar klantgericht, van efficiëntie tot flexibiliteit, van optimalisatie tot inspiratie en ervaringsgericht. Retailers en merken die de juiste tools inzetten creëren concurrentievoordeel en slagen er beter in de shopper aan zich te binden. Nationale en internationale retailers, merken en experts combineren uitdagingen en kansen met ideeën en oplossingen. Kom er alles over te weten op Catch the Shopper, 25 april in Maarsen. Zien we je daar? Tickets bestel je hier.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!